Home > Research literature > Dissertations > En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula |
Date: | 2019 |
Description: | 61 p. |
Abstract: | El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: | Català |
Series: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Subject: | Educació secundària obligatòria ; Redacció (Literatura) ; Ensenyament-- Treball en equip ; Treball de grup en educació ; Psicologia de l'aprenentatge ; Llegendes ; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ; Cooperativisme a l'aula ; Comunicació escrita ; Psicologia |
Adreça original 61 p, 1.9 MB |