Com més serem, menys riurem. El paper de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat en una sessió cooperativa
Rodríguez Zarzoso, Marc
Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2019
Description: 40 p.
Abstract: El present treball de final de màster explora el possible impacte de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat de 3r d'ESO i en grups de diferent mida. La sessió analitzada, de tipus cooperatiu, forma part d'una unitat didàctica sobre el Sistema Nerviós i els Sentits i el seu principal objectiu ha sigut fomentar la participació de l'alumnat i el treball cooperatiu a través de l'estudi dels diferents sentits seguint el model estímul-resposta. Els resultats suggereixen que les classes amb ràtios més baixes assoleixen les dues competències avaluades amb un nivell significativament superior que aquelles amb ràtios més baixes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Anàlisi de ràtios - Educació secundària obligatòria ; Aprenentatge actiu ; Massificació a les aules ; Educació secundària obligatòria ; Estadística educativa ; Rendiment escolar ; Avaluació educativa -- Catalunya ; Interacció educativa ; Classe (Ensenyament)-- Conducció ; Mestres i alumnes -- Educació secundària obligatòria



Adreça original
40 p, 3.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2019-07-30, last modified 2022-07-09



   Favorit i Compartir