Home > Research literature > Dissertations > Acompanyar l'escriptura. Anàlisi del biaix entre la consigna i la creativitat de les respostes de l'alumnat en el marc d'un taller de rondalles de 1r d'ESO |
Date: | 2019 |
Description: | 52 p. |
Abstract: | Aquest treball de recerca - acció parteix de l'anàlisi d'una seqüència didàctica basada en l'escriptura d'un conte tradicional per tal de reflexionar sobre el dispositiu dissenyat i l'acompanyament que es va fer, atès que els objectius d'aprenentatge marcats no s'assoliren. En primer lloc, s'ofereix una anàlisi comparativa dels diversos suports i pautes per avaluar-ne la coherència i les possibles mancances. Després, s'estudien els esborranys dels alumnes per observar quines han estat les estratègies creatives que han adoptat per respondre a la consigna. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: | Català |
Series: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Subject: | Educació secundària obligatòria ; Avaluació educativa -- Catalunya ; Creativitat en els joves ; Contes populars ; Llegendes ; Literatura popular ; Redacció (Literatura) ; Aprenentatge actiu ; Interacció educativa ; Classe (Ensenyament)-- Conducció ; Treball en equip -- Educació secundària obligatòria ; Motivació en l'educació ; Escriptura creativa |
Adreça original 52 p, 1.4 MB |