Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Fernández-Sequi, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)

Date: 2019
Description: 3 pag.
Abstract: Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. Entre aquests reptes de futur, es considera que les estratègies d'autorregulació de l'aprenentatge constitueixen un element clau; per tal d'analitzar-les en la percepció de l'alumnat, s'ha traduït al català i adaptat al context de la formació professional tres escales del Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ). S'ha validat mitjançant CFA, el qual ha permès confirmar l'estructura factorial original, amb l'eliminació de dos ítems.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Informe
Subject: Validació ; MSLQ ; Autorregulació ; Meta-cognició ; Formació professional



3 p, 830.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Eficàcia de la Formació (EFI)
Research literature > Studies

 Record created 2019-11-26, last modified 2023-03-23



   Favorit i Compartir