La formació inicial del professorat que ha d'ensenyar química en el moment actual
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2002
Resum: Els canvis en l'estructura del sistema educatiu i en els continguts a ensenyar exigeixen un canvi en profunditat de la formació del professorat que ha d'ensenyar química i ciències als joves. En aquest article s'analitzen les característiques d'aquests canvis i les consegüents noves necessitats de formació.
Resum: Alterations in the structure of the educational system and course contents demand profound changes in the education of those who will teach chemistry and science to young people. This paper analyses these shifts and the implications for teacher training.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Revista de la Societat Catalana de Química, Num. 3 (2002) , p. 69-74, ISSN 2013-9853

Adreça alternativa: http://revistes.iec.cat/index.php/RSCQ/article/view/4837


6 p, 58.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2020-03-13, darrera modificació el 2022-11-23



   Favorit i Compartir