visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología-Sociedad (CTS) en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos |
Data: | 1995 |
Resum: | The study reveals the Science-Technology-Society (STS) outlooks of high school students and university students. The VOSTS inventory (Aikenhead et al. , 1989) was used to reflect The STS beliefs, positions and literacy. The outcomes of the study point to the need of introducing new concepts and attitudes, emphasizing epistemology, information and cognition. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Psicologia de l'educació ; Alfabetització tecnològica i científica ; Inventari del VOSTS ; Estudiants de batxillerat ; Estudiants universitaris ; Comunitat Valenciana ; Epistemologia científica ; Ciència-tecnologia-societat |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 363-370, ISSN 2174-6486 |
8 p, 352.0 KB |