Google Scholar: citas
Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología-Sociedad (CTS) en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos
Borreguero, P. (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
Rivas, F. (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)

Fecha: 1995
Resumen: The study reveals the Science-Technology-Society (STS) outlooks of high school students and university students. The VOSTS inventory (Aikenhead et al. , 1989) was used to reflect The STS beliefs, positions and literacy. The outcomes of the study point to the need of introducing new concepts and attitudes, emphasizing epistemology, information and cognition.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Psicologia de l'educació ; Alfabetització tecnològica i científica ; Inventari del VOSTS ; Estudiants de batxillerat ; Estudiants universitaris ; Comunitat Valenciana ; Epistemologia científica ; Ciència-tecnologia-societat
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 363-370, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21424
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-borreguero-rivas
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4256


8 p, 352.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-07, última modificación el 2022-06-16



   Favorit i Compartir