Google Scholar: cites
La didáctica de la genética : revisión bibliográfica
Bugallo-Rodríguez, Ánxela (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)

Data: 1995
Resum: The aim of this paper is to partially review the historic development and present situation of Genetics Education. Three areas will be examined: 1) Those studies which analyse the significance of the subject, as well as the problems which result from it. 2) How research in this field has been affected by the controversial move to include the subject in the curriculum for the Secondary Education. 3) The growing interest in the studies on Genetics problem solving, and its relationship with the conceptual knowledge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica de la biologia ; Evolució i herència ; Mitosi-meiosi ; Genètica mendeliana ; Teoria cromosòmica ; Raonament hipotètic-deductiu ; Enginyeria genètica ; Reserva genètica ; Productes mutagènics
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 379-385, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21426
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-bugallo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4258


8 p, 398.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-07, darrera modificació el 2022-09-12



   Favorit i Compartir