Canvis en la caracterització de bones activitats matemàtiques en un context de desenvolupament professional per a mestres de primària
Pérez Pérez, Carla
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa, tut.
Couso, Digna, tut.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: Bellaterra, setembre 2019
Description: 70 pàgines
Abstract: L'objectiu principal d'aquest treball de final de màster és identificar quins canvis es produeixen en mestres de primària respecte a la caracterització de bones activitats matemàtiques, al llarg d'una formació que busca el desenvolupament professional. Per a poder establir les categories d'anàlisi, s'han produït i validat 12 indicadors que permeten caracteritzar una bona activitat matemàtica, els quals també esdevenen un recurs útil per a les mestres a l'hora de dissenyar, posar en pràctica i avaluar les seves activitats. Els resultats mostren que, al llarg de la intervenció formativa, es produeixen canvis en les mestres respecte a la caracterització de bones activitats matemàtiques, ja que al principi de la formació tenen en compte pocs indicadors i en un nivell baix i, en canvi, en finalitzar-la, consideren tots els indicadors i en un nivell força més alt.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Recerca en Educació [4313815]
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Professors de matemàtica ; Formació ; Matemàtica ; Ensenyament primari ; Educació primària ; Desenvolupament professional



70 p, 2.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2020-07-07, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir