Avaluació, gestió i millora de la comunicació de xarxes socials de la marca d'Esquerra Republicana de Santa Coloma de Gramenet
Espinar Ortiz, Oscar
Miguel Quesada, Francesc Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Additional title: Evaluación, gestión y mejora de la comunicación de redes sociales de la marca de Esquerra Republicana de Santa Coloma de Gramenet
Additional title: Evaluation, management and improvement of social media communication of the Esquerra Republicana brand in Santa Coloma de Gramenet
Date: 2020
Abstract: Partint de l'interès per la política actual i la comunicació, s'ha plantejat avaluar, gestionar i millorar la comunicació de xarxes socials del partit d'Esquerra Republicana de Catalunya a Santa Coloma de Gramenet. A través de la conceptualització d'un social media strategy plan, de l'ús de mètriques i de la informació sobre la comunicació a les xarxes socials, s'analitzarà l'evolució i tendència de la popularitat dels perfils, amb l'objectiu de determinar si la seva comunicació dóna o no bons resultats.
Abstract: Partiendo del interés por la política actual y la comunicación, se ha planteado evaluar, gestionar y mejorar la comunicación de redes sociales del partido de Esquerra Republicana de Cataluña en Santa Coloma de Gramenet. A través de la conceptualización de un social media strategy plan, del uso de métricas y de la información sobre la comunicación en las redes sociales, se analizará la evolución y tendencia de la popularidad de los perfiles, con el objetivo de determinar si su comunicación da o no buenos resultados.
Abstract: Starting from the interest in current politics and communication, it has been proposed to evaluate, manage and improve the communication of social networks of the political party Esquerra Republicana de Catalunya in Santa Coloma de Gramenet. Through the conceptualization of a social media strategy plan, the use of metrics and communication information in social networks, the evolution, and trend of the popularity of the profiles will be analyzed, to determine whether super communication gives or not good results.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Ciència política i gestió pública [2500259]
Study plan: Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Ciències polítiques ; Xarxes socials ; Santa Coloma de Gramenet ; ERC ; Comunicació ; Ciencias políticas ; Redes sociales ; Comunicación ; Political science ; Social media ; Communication



TFG
42 p, 892.5 KB

Resum executiu
3 p, 80.0 KB

Pòster
1 p, 397.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Political Science and Sociology

 Record created 2020-07-10, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir