Google Scholar: cites
La historia de la ciencia como herramienta para la enseñanza de física en secundaria : un ejemplo en calor y temperatura
Pessoa de Carvalho, A. M.
Castro, R. S.

Data: 1992
Resum: In this work we suggest and analyze some stages of a course on heat and temperature which knowledge of the past of the ideas and the solution provided can enable a better understanding of the content. The hypothesis that guided the planning of activities was that the scientific content studied throughout its history comes closer to the cognitive universe, not only of the student, but of man himself.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Calor i temperatura ; Ensenyament de física ; Fahrenheit ; Termòmetre ; Equilibri tèrmic ; Ebullició de l'aigua
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 3 (1992) p. 289-294, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39785
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n3-carvalho-castro
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4628


6 p, 244.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-28, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir