Google Scholar: cites
El modelo constructivista y las relaciones ciencia/técnica/sociedad
Solbes Matarredona, Jordi (Seminario Permanente de Física y Química (València))
Vilches Peña, Amparo (Seminario Permanente de Física y Química (València))

Data: 1992
Resum: The importance of the relations Science/Technology/Society with teaching and its convergence with the constructivist model in the science teaching-learning process, is shown in this paper. In the same way, the consequences to the students arisen from the lack of these relations in the daily teaching, are also shown.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Supremacia dels llibres de text ; Empirisme ; Física i química ; Opinió tòpica sobre els científics ; Bombes atòmiques ; Avenços mèdics ; Electricitat ; Energia nuclear ; Revolució industrial
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 181-186, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39819
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-solbes-vilches
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4666


6 p, 304.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-30, darrera modificació el 2024-05-26



   Favorit i Compartir