Google Scholar: citas
El modelo constructivista y las relaciones ciencia/técnica/sociedad
Solbes Matarredona, Jordi (Seminario Permanente de Física y Química (València))
Vilches Peña, Amparo (Seminario Permanente de Física y Química (València))

Fecha: 1992
Resumen: The importance of the relations Science/Technology/Society with teaching and its convergence with the constructivist model in the science teaching-learning process, is shown in this paper. In the same way, the consequences to the students arisen from the lack of these relations in the daily teaching, are also shown.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Supremacia dels llibres de text ; Empirisme ; Física i química ; Opinió tòpica sobre els científics ; Bombes atòmiques ; Avenços mèdics ; Electricitat ; Energia nuclear ; Revolució industrial
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 181-186, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39819
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-solbes-vilches
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4666


6 p, 304.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-30, última modificación el 2023-11-27



   Favorit i Compartir