Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
Ion, Georgeta, coord.
Arnau-Sabatés, Laura
Armengol Asparó, Carme
Barrera-Corominas, Aleix
Castro Ceacero, Diego
Morodo, Andy
Duran-Bellonch, Mar
Díaz Vicario, Anna
Muñoz Moreno, José Luis 1980-
Buñuel Azor, Immaculada
Rodríguez-Gómez, David
Salat Llorente, Esther
Suárez, Cecilia Inés
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
Mercader, Cristina

Data: 2020
Resum: En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017/ARMIF00006
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Alfabetització ; Avaluació ; Feedback



1 p, 60.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2020-12-23, darrera modificació el 2023-11-03



   Favorit i Compartir