Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
Ion, Georgeta, coord.
Arnau-Sabatés, Laura
Armengol Asparó, Carme
Barrera-Corominas, Aleix
Castro Ceacero, Diego
Morodo, Andy
Duran-Bellonch, Mar
Díaz Vicario, Anna
Muñoz Moreno, José Luis 1980-
Buñuel Azor, Immaculada
Rodriguez Gómez,David
Salat Llorente, Esther
Suárez, Cecilia Inés
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
Mercader, Cristina

Date: 2020
Abstract: En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
Grants: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017/ARMIF00006
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Alfabetització ; Avaluació ; Feedback



1 p, 60.3 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2020-12-23, last modified 2024-05-15



   Favorit i Compartir