Google Scholar: citas
Cambiando las ideas sobre el cambio biológico
Jiménez Aleixandre, Mª P.

Fecha: 1991
Resumen: Results of a study on the learning of Natural Selection are presented, focusing on the lines for the design of an instructional sequence used with secondary school students, taking into account the alternative ideas they use to interpret biological change. Some aspects of the conceptual change model are discussed, as well as the convenience of working other curricular topics with a similar methodology, from a perspective viewing educational problems related to complex causes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Coneixement procedimental ; Coneixement declaratiu ; Canvi conceptual ; Captura conceptual ; Intercanvi ; Integració ; Model constructivista de l'aprenentatge ; Aprenentatge de la selecció natural ; Conflicte conceptual ; Ciència escolar
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 248-256, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39899
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n3-jimenez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4726


9 p, 513.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-02-04, última modificación el 2024-05-26



   Favorit i Compartir