Aprendre a Aprendre. Avaluació de programes educatius d'EduCaixa
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Bellaterra : EDO-SERVEIS, 2021
Descripció: 78 pag.
Resum: L'avaluació del programa educatiu 'Aprendre a Aprendre' tracta de verificar els resultats i efectes de la proposta desenvolupada per l'escola Virolai i aplicada en 16 centres educatius amb la finalitat de millorar les competències dels seus estudiants. La present publicació sintetitza el conjunt d'actuacions realitzades per l'equip avaluador i de les seves aportacions més significatives, intentant donar una visió general de tot el que s'ha fet i aconseguit, alhora d'informar sobre els mecanismes que permeten accedir al coneixement acumulat. No només es tracta de difondre el Projecte i els seus productes sinó i també d'animar i donar instruments als centres educatius i el seu professorat per millorar els seus processos d'intervenció en la temàtica abordada.
Nota: Coordinat per l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO: http://edo.uab.cat/es) de la Universitat Autònoma de Barcelona, integrat en el CRiEDO, ha estat subvencionat després d'un procés competitiu de selecció per la Fundació Bancària "La Caixa "(FBLC) mitjançant EduCaixa.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Llibre
Matèria: CRiEDO ; Aprendre ; Educació ; Treball Globalitzat ; Aprenentatge significatiu ; Aprenentatge col·laboratiu ; Educació obligatòria
ISBN: 978-84-09-30883-5



78 p, 3.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2021-05-26, darrera modificació el 2021-09-13



   Favorit i Compartir