Les altes capacitats, som-hi? : Empoderant les noies
Secanilla Campo, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2021
Resumen: Les altes capacitats i el seu abordatge és un tema encara pendent en els centres educatius i en la societat. Encara més si parlem de nenes i noies. S'ofereix un marc teòric i diverses línies per seguir propostes psicoeducatives.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Altes capacitats ; Noies ; Empoderament ; Innovació ; Estratègies ; Xarxa
Publicado en: Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 39 (2021) (Bones pràctiques i Recursos) , ISSN 1699-3748

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/388821


13 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Didáctica, Innovación y Multimedia
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2021-06-18, última modificación el 2023-10-15



   Favorit i Compartir