Diseño de la identidad visual de la marca Gemini
Díaz-Guerra Estrader, Guillem
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Disseny de la identitat visual de la marca Gemini |
Títol variant: |
Design of the visual identity of the Gemini brand |
Data: |
2021 |
Descripció: |
73 pag. |
Resum: |
El projecte consisteix en el disseny de la identitat visual de la marca GEMINI, firma espanyola dedicada al disseny i fabricació de components prèmium per a bicicletes. La proposta consta de dues parts: el mateix Brand Book i l'argumentació sobre totes les decisions preses en la seva elaboració. |
Resum: |
El proyecto consiste en el diseño de la identidad visual para la marca GEMINI, firma española dedicada al diseño y fabricación de componentes prémium para bicicletas. La propuesta consta de dos partes: El Brand Book en sí mismo y el argumentario sobre todas las decisiones tomadas en su elaboración. |
Resum: |
The project involves designing visual identity for GEMINI brand, a Spanish firm engaged in the design and manufacture of premium bicycle parts. The proposal has two points: the Brand Book itself and the argument about all decisions made in its preparations. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte |
Matèria: |
Publicitat ;
Disseny gràfic ;
Identitat corporativa ;
Bicicletes ;
Marques comercials |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2023-02-05