1.
|
28.8 MB |
Paisagem midiática do sertão : Um estudo das prácticas de consumo de mídia do Canal 4, de Currais Novos/RN
/
Oliveira Da Silva, Maríllia Graziella ;
Lorite, Nicolàs, dir.
Aquesta tesi doctoral presenta un estudi de les pràctiques de consum de mitjans locals mitjançant el canal 4 de Currais Novos/RN. La ciutat, ubicada en la zona més pobra i estigmatitzada de Brasil, el "sertão nordestino", destaca en la història mediàtica brasilera per ser pionera en el sistema de televisió per cable en la regió nord-est. [...] Esta tesis doctoral presenta un estudio de las prácticas de consumo de medios locales a través del canal 4 de Currais Novos/RN. La ciudad, que está ubicada en la zona más pobre y estigmatizada de Brasil, el "sertão nordestino", se destaca en la historia mediática brasileña por ser la pionera en el sistema de televisión por cable en la región Noreste. [...] This doctoral thesis studies the local media consumption practices on channel 4 in Currais Novos/RN. The city, located in Brazil's poorest and most stigmatized area, the sertão nordestino, stands out in the history of Brazilian media for being the pioneer in the cable television industry in the Northeast region. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2023
|
|
2.
|
4.6 MB |
Comunicación para el cambio social y nueva teoría de la estrategia, en los procesos de movilidad urbana sostenible
/
Torres Estrada, Isabel Cristina ;
Lorite, Nicolàs, dir.
La investigació busca fonamentar la relació entre la comunicació per al canvi social i la nova teoria d'estratègia en els processos de mobilitat urbana sostenible de l'aplicació del Pla MES de la Universitat Pontifícia Bolivariana de la ciutat de Medellín. [...] La investigación busca fundamentar la relación entre la comunicación para el cambio social y la nueva teoría de la estrategia en los procesos de movilidad urbana sostenible, para comprender su aplicación en el Plan MES de la Universidad Pontificia Bolivariana de la ciudad de Medellín. [...] The research seeks to investigate the relationship between communication for social change and the new theory of strategy in sustainable urban mobility processes, to understand its application in the MES Plan of the Pontifical Bolivarian University of the city of Medellín. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
3.
|
282 p, 21.8 MB |
Fins aquí, ser mare a la presó : creació d'un llibre de cròniques periodístiques amb perspectiva de gènere
/
Badia González, Paola ;
Cuerva Bonich, Andrea ;
León González, Marina ;
Mateu Miñarro, Laura ;
Montón Sanmartí, Judit ;
Tolosa Rosero, Paula ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fins aquí: ser mare a la presó és un llibre de cròniques periodístiques amb perspectiva feminista que relaten l'experiència personal de cinc internes que han viscut aquesta situació. A partir de les entrevistes realitzades, en aquest llibre es recullen les seves vivències en relació amb la maternitat al departament de mares de Wad-Ras. Hasta aquí: ser madre en prisión es un libro de crónicas periodísticas con perspectiva feminista que relatan la experiencia personal de cinco internas que han vivido esta situación. A partir de las entrevistas realizadas, en este libro se recogen sus vivencias en relación con la maternidad en el departamento de madres de Wad-Ras. Up till here: being a mother in prison is a book of feminist journalistic stories that recounts the personal experiences of five inmates who have experienced this situation. Based on the interviews, this book covers her experiences in relation to motherhood in the mothers' department of Wad-Ras.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
99 p, 902.3 KB |
La ficción televisiva como herramienta para la educación sexual : estudio de caso de "Sex Education"
/
Morcillo Núñez, José Manuel ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'educació sexual continua sent un tema tabú en la societat actual, tot i que la sexualitat forma part de la vida i naturalesa humana. L'existència de series que tractin aquesta temàtica poden ser una eina per parlar sobre sexualitat i a acabar amb l'estigma en torn seu. [...] La educación sexual continua siendo un tema tabú en la sociedad actual, a pesar de que la sexualidad forma parte de la vida y naturaleza humana. La existencia de series que traten esta temática puede ser una herramienta para hablar sobre sexualidad y acabar con el estigma a su alrededor. [...] Sex education is still a taboo subject in today's society, despite the fact that sexuality is part of life and human nature. The existence of series that deal with this topic can be a way to talk about sexuality and end the stigma surrounding it. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
83 p, 1.6 MB |
Dones periodistes de diversitat fenotípica als informatius dels quatre canals amb més audiència de Catalunya
/
Clapés Llorente, Júlia ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza la presència de dones de característiques fenotípiques menys comunes a Catalunya als programes informatius dels quatre canals més vistos al territori. Així mateix, retrata del nombre de dones amb aquestes característiques fenotípiques que viuen a Catalunya, per comprovar si els informatius de més audiència són representatius amb la societat per la qual informen. [...] Este trabajo analiza la presencia de mujeres de características fenotípicas menos comunes en Cataluña en los programas informativos de los cuatro canales más vistos en. el territorio. Así mismo, retrata el número de mujeres con estas características fenotípicas que viven en Cataluña para comprobar si los informativos con mayor audiencia son representativos con la sociedad para la que informan. [...] This work analyzes the presence of women with less common phenotypic traits in Catalonia in the TV news of the four most watched channels. It also reports the number of women with these phenotypic traits who live in Catalonia in order to find out if the largest audience TV news are representative of the society of the broadcasting area. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
97 p, 1.9 MB |
El posicionamiento de las grandes marcas en torno al movimiento Black Lives Matter : el caso de Nike
/
Lazo Cabrerizo, Laura ;
Torres Martí, Carla ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta d'investigar quin és el posicionament de Nike en torn al moviment Black Lives Matter. Per a això, s'analitza la comunicació de Nike a través dels seus spots en Estats Units abans, durant i després de l'assassinat de George Floyd. [...] Este trabajo trata de investigar cuál es el posicionamiento de Nike en torno al movimiento Black Lives Matter. Para ello, se analiza la comunicación de Nike a través de sus spots en Estados Unidos antes, durante y después del asesinato de George Floyd. [...] This project wants to investigate Nike's positioning around the Black Lives Matter movement. For this purpose, Nike's spots in the United States (before, during and after the assassination of George Floyd) are analyzed. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
73 p, 15.7 MB |
Diseño de la identidad visual de la marca Gemini
/
Díaz-Guerra Estrader, Guillem ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en el disseny de la identitat visual de la marca GEMINI, firma espanyola dedicada al disseny i fabricació de components prèmium per a bicicletes. La proposta consta de dues parts: el mateix Brand Book i l'argumentació sobre totes les decisions preses en la seva elaboració. El proyecto consiste en el diseño de la identidad visual para la marca GEMINI, firma española dedicada al diseño y fabricación de componentes prémium para bicicletas. La propuesta consta de dos partes: El Brand Book en sí mismo y el argumentario sobre todas las decisiones tomadas en su elaboración. The project involves designing visual identity for GEMINI brand, a Spanish firm engaged in the design and manufacture of premium bicycle parts. The proposal has two points: the Brand Book itself and the argument about all decisions made in its preparations.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
|
9.
|
41 p, 1.6 MB |
Derribar todos los muros. Reportaje radiofónico sobre las barreras que dividen el mundo
/
Hernández Cremades, Àlex ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La caiguda del Mur de Berlín el 1989 és un dels fets més significatius de la història moderna. Aquest succés va donar lloc a una època de transformació políticoeconòmica i social. Prenent com a punt de partida aquest fet històric i per tal de comprendre la situació actual d'Europa, aquest projecte analitza els successos més transcendentals de les tres últimes dècades, posant especial èmfasi en les barreres que avui segueixen dividint el món per desenvolupar, posteriorment, un reportatge radiofònic en format podcast. La caída del Muro de Berlín en 1989 es uno de los hechos más significativos de la historia moderna. Este suceso dio lugar a una época de transformación político-económica y social. Tomando como punto de partida este hecho histórico y con el fin de comprender la situación actual de Europa, este proyecto analiza los sucesos más trascendentales de las tres últimas décadas, poniendo especial énfasis en las barreras que hoy siguen dividiendo el mundo para desarrollar, posteriormente, un reportaje radiofónico en formato podcast. The fall of the Berlin Wall in 1989 is one of the most significant events in modern history. This event gave rise to a time of political, economic and social transformation. Taking this historical fact as a starting point and in order to understand the current situation in Europe, this project analyzes the most momentous events of the last three decades, placing special emphasis on the barriers that today continue to divide the world to subsequently develop a radio report in podcast format.
2020 Grau en Periodisme [971]
2 documents
|
|
10.
|
105 p, 3.6 MB |
El reggaetón como estrategia de comunicación política. Un estudio de caso: su influencia en la renuncia del gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, en 2019
/
Sánchez Ríos, Adrián ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Al juliol de 2019, el governador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, va dimitir del seu càrrec després de les múltiples manifestacions en contra del seu mandat, provocades per la filtració d'uns xats amb comentaris masclistes i homòfobs entre els seus col·laboradors i el. [...] En julio de 2019, el gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, dimitió de su cargo luego de las múltiples manifestaciones en contra de su mandato, provocadas por la filtración de unos chats con comentarios machistas y homófobos con sus colaboradores. [...] In July 2019, the governor of Puerto Rico, Ricardo Rosselló, resigned from his position after multiple demonstrations against his mandate, caused by the leak of some chats with male chauvinist and homophobic comments with his collaborators. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|