Google Scholar: cites
Formació del professorat per a la innovació basada en la pràctica reflexiva
Borràs Perelló, Glòria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Fez Contreras, Inés (IES Margarida Xirgu (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Aliberas Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya))
Mirandes Grabolosa, Josi (IES Príncep de Viana (Barcelona, Catalunya))
Lloret Llorca, Maria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Nistal Fernandez, Miquel (IES St. Josep de Calassanç (Barcelona, Catalunya))

Data: 2008
Resum: Durant dos cursos els autors hem format part, com a formadors o com a participants, d'un seminari de formació del professorat de ciències per la innovació, basat en la pràctica reflexiva. La finalitat era potenciar innovacions en la pràctica docent, en línia amb les concepcions actualment vigents en la didàctica de les ciències. És el moment de fer-ne balanç.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Formació permanent ; Professorat de ciències ; Pràctica reflexiva ; Comunitat d'aprenentatge ; Innovació docent ; Cicle reflexiu
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 25-27, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n9-borras-fez-aliberas-etal
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/85948
DOI: 10.5565/rev/ciencies.244


3 p, 30.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-04-14, darrera modificació el 2022-06-17



   Favorit i Compartir