Google Scholar: citas
Formació del professorat per a la innovació basada en la pràctica reflexiva
Borràs Perelló, Glòria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Fez Contreras, Inés (IES Margarida Xirgu (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Aliberas Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya))
Mirandes Grabolosa, Josi (IES Príncep de Viana (Barcelona, Catalunya))
Lloret Llorca, Maria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya))
Nistal Fernandez, Miquel (IES St. Josep de Calassanç (Barcelona, Catalunya))

Fecha: 2008
Resumen: Durant dos cursos els autors hem format part, com a formadors o com a participants, d'un seminari de formació del professorat de ciències per la innovació, basat en la pràctica reflexiva. La finalitat era potenciar innovacions en la pràctica docent, en línia amb les concepcions actualment vigents en la didàctica de les ciències. És el moment de fer-ne balanç.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Formació permanent ; Professorat de ciències ; Pràctica reflexiva ; Comunitat d'aprenentatge ; Innovació docent ; Cicle reflexiu
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 25-27, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n9-borras-fez-aliberas-etal
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/85948
DOI: 10.5565/rev/ciencies.244


3 p, 30.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-04-14, última modificación el 2022-06-17



   Favorit i Compartir