Google Scholar: cites
Introducción : ¿Lengua o contenido? Retos interculturales en la enseñanza del español en las universidades del Reino Unido: Coord. del dossier: Alba del Pozo García
del Pozo García, Alba (University of Leeds)

Títol variant: Introducción : ¿Lengua o contenido? Retos interculturales en la enseñanza del español en las universidades del Reino Unido
Títol variant: Introduction : Language or content? Tackling Intercultural Challenges in Spanish Language Teaching in UK Higher Education
Títol variant: Introduction : Language or content? Tackling Intercultural Challenges in Spanish Language Teaching in UK Higher Education : Dossier coordinator: Alba del Pozo García
Data: 2021
Resum: Introducción: ¿Lengua o contenido? Retos interculturales en la enseñanza del español en las universidades del Reino Unido.
Resum: Introduction: Language or content? Tackling Intercultural Challenges in Spanish Language Teaching in UK Higher Education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: ELE ; Retos interculturales ; Universidades del Reino Unido ; Spanish language teaching ; Uk higher education ; Intercultural challenges
Publicat a: Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 7 (2021) , p. 1-08, ISSN 2462-3733

Adreça original: https://revistes.uab.cat/doblele/article/view/v7-del-pozo
DOI: 10.5565/rev/doblele.78


8 p, 255.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Doblele
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-01-12, darrera modificació el 2022-04-21



   Favorit i Compartir