Google Scholar: citations
Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció
Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Neuroscience, advertising and design : dialogue between science and intuition
Additional title: Neurociencia, publicidad y diseño : diálogo entre la ciencia y la intuición
Date: 2022
Abstract: Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Abstract: Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Abstract: Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Neuromarketing ; Neurociències ; Sentits ; Disseny ; Publicitat ; Creativitat ; Creativity ; Neurosciences ; Senses ; Design ; Advertising ; Neurociencias ; Sentidos ; Diseño ; Publicidad ; Creatividad
Published in: Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15, ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v5-n29-navalles
DOI: 10.5565/rev/qp.372


6 p, 492.4 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles

 Record created 2022-01-29, last modified 2022-02-03



   Favorit i Compartir