Reflexions per als nous temps : les persones i els aprenentatges
López, Kiko (Universitat de les Illes Balears)

Fecha: 2022
Resumen: Ens trobam en un moment històric per a la nostra societat, que esdevé també com a ocasió immillorable per a reivindicar l'aportació de l'escola al benestar de les persones que hi convivim. El tractament dels aspectes rellevants que defineixen la realitat que experimentam és una de les ocupacions dels debats interns al centre. Les actuacions que destaquen en el nostre dia a dia es canalitzen sota un parell d'eixos que engloben l'estructura de convivència. Les característiques comunicatives, el desenvolupament de les actituds professionals, el lideratge pedagògic, la gestió del temps, la planificació formativa i el disseny dels espais, són els àmbits que tractarem d'ordenar com a explicació que motiva el nostre procés de canvi.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Canals comunicatius ; Higiene digital ; Interactivitat ; Transformar la societat ; Visió inclusiva ; Identitat ; Compromís ; Millora ; Comunitat d'aprenentatge ; Lideratge distribuït ; Gestió del temps ; Actituds professionals ; Formació ; Full de ruta ; Aprenentatge compartit ; Debat pedagògic ; Humanitzar entorns ; Ser i estar ; Llenguatge de l'espai
Publicado en: Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 40 (2022) (Col·laboracions) , ISSN 1699-3748

Adreça original: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/402730


7 p, 94.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Didáctica, Innovación y Multimedia
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2022-07-27, última modificación el 2022-07-30



   Favorit i Compartir