Identities of Catalan Speakers of English : The Influence of the English as a Lingua Franca Paradigm
Vinyet Masoliver, Ivet
Ament, Jennifer Rose, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Descripció: 39 pag.
Resum: This TFG explores the identity of Catalan speakers of English as a foreign language (EFL) reflecting on the impact of the positioning of English as a Lingua Franca (ELF). The literature review includes identity, ELF paradigm and English Language Teaching (ELT) studies. This is followed by an analysis of the data proceeding from the interviews that the targeted individuals underwent and the discussion of the main findings, which include descriptions of identity that follow the dynamics stated by previous literature and are also consistent with a possible influence of the ELF paradigm on the participants identities as English speakers.
Resum: Aquest TFG explora les identitats de catalans parlants de l'anglès com a llengua estrangera, aprofundint en l'impacte del posicionament de l'anglès com a llengua franca. El marc teòric inclou estudis d'identitat, anglès com a llengua franca i ensenyament de l'anglès. Seguidament es proveeix l'anàlisi de les dades obtingudes a partir de les entrevistes i la discussió dels resultats, que consisteixen en l'observació de dinàmiques de construcció d'identitat consistents amb literatura anterior i també amb una possible influència del paradigma de l'anglès com a llengua franca.
Resum: Éste TFG explora las identidades de catalanes hablantes del inglés como lengua extranjera, profundizando en el impacto del posicionamiento del inglés como lengua franca. El marco teórico incluye estudios de identidad, inglés como lengua franca y enseñanza del inglés. Seguidamente, se encuentra el análisis de los datos obtenidos a partir de las entrevistas y la discusión de los resultados, que se basan en la observación de dinámicas de construcción de identidad consistentes con literatura anterior y con una posible influencia del paradigma del inglés como lengua franca.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2504212]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482]
Document: Treball final de grau
Matèria: Identity ; English ; Catalan ; ELF ; EFL ; SLA ; ELT ; Identidad ; Inglés ; Catalán ; Identitat ; Anglès ; Català



40 p, 450.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2022-07-27, darrera modificació el 2023-07-01



   Favorit i Compartir