1.
|
3.3 MB |
La identidad de la persona y el derecho a conocer sus propios orígenes biológicos
/
Ortega Puente, Glòria ;
Solé Resina, Judith, dir.
El present treball aborda l'estudi del concepte identitat i planteja si és possible configurar un dret a la identitat de la persona en sentit ampli. La noció d'identitat de la persona s' imbrica en la unicitat de l'ésser humà com a ésser únic i diferent dels altres i coadjuva amb la seva dignitat i la seva personalitat. [...] El presente trabajo aborda el estudio del concepto identidad y plantea si es posible configurar un derecho a la identidad de la persona en sentido amplio. La noción de identidad de la persona se imbrica en la unicidad del ser humano como ser único y distinto de los demás y coadyuva con su dignidad y su personalidad. [...] This thesis addresses the study of the concept of identity and raises whether it is possible to configure a right to identity of the person in a broad sense. The notion of identity of the person is imbricated in the uniqueness of the human being as a unique being and distinct from others and contributes to his dignity and personality. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Dret.
2023
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
1.5 MB |
La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo
/
Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ;
Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ;
Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...] La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...] This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.
2023
|
|
5.
|
85 p, 1.0 MB |
La identitat reflexiva de les docents d'Educació Infantil i Primària
/
Albella Gallego, Cristina ;
Giralt Romeu, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La següent investigació té per finalitat descriure la competència reflexiva de diferents docents d'educació infantil i primària. Aquesta descripció es fa a partir dels incidents crítics que viuen a l'aula, els quals, els porten a engegar processos de reflexió que canvien la seua identitat docent; dels dispositius de reflexió que fan servir i dels nivells d'aprofundiment que desenvolupen. [...] La siguiente investigación tiene por finalidad describir la competencia reflexiva de diferentes docentes de educación infantil y primaria. Esta descripción se hace a partir de los incidentes críticos que viven en el aula, los cuales, los llevan a poner en marcha procesos de reflexión que cambian su identidad docente; de los dipositivos de reflexión que usan y de los niveles de profundización que desarrollan. [...] The following research aims to describe the reflexive competence of different teachers of primary and early childhood education. This description is based on the critical incidents that live in the classroom, which lead them to start reflection processes that change their teacher identity; the reflection devices they use and the levels of depth they develop. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Infantil [847]
|
|
6.
|
|
7.
|
40 p, 895.2 KB |
"The person I was will always be the person I am" : The Axiom of Equality in Hanya Yanagihara's A Little Life
/
Vila Tortajada, Natàlia ;
Owen, David 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Trauma and identity complement each other constantly. Usually, the former compromises the latter, tweaking certain characteristics. In Hanya Yanagihara's A Little Life, Jude is victim to the trauma he endures, which will determine his life. [...] El trauma i la identitat es complementen constantment. Normalment, el primer compromet el segon, modificant certes característiques. A Tan Poca Vida de Hanya Yanagihara, en Jude és víctima del trauma que pateix, el qual determinarà la seva vida. [...] El trauma y la identidad se complementan constantemente. Normalmente, el primero complementa al segundo, modificando ciertas características. En Tan Poca Vida de Hanya Yanagihara, Jude es víctima del trauma que sufre, el cual determinará su vida. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Estudis Anglesos [1482]
|
|
8.
|
46 p, 3.6 MB |
La influencia de la música en el desarrollo de la identidad en 'The Roles We Play', de Sabba Khan
/
Criado Valverde, Paula ;
Pereira Rueda, Andrea, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The Roles We Play es la primera novela gráfica de Sabba Khan, escritora, ilustradora y arquitecta londinense. La autora no solo relata el testimonio de la diáspora que sufrieron sus padres cachemires, sino que también narra las dificultades que tuvo para encontrar su identidad, más allá de sus progenitores, como mujer británica. [...] The Roles We Play és la primera novel·la gràfica de Sabba Khan, escriptora, il·lustradora i arquitecta londinenca. L'autora no sols relata el testimoniatge de la diàspora que van sofrir els seus pares caixmirs, sinó que també narra les dificultats que va tenir per a trobar la seva identitat, més enllà dels seus progenitors, com a dona britànica. [...]
2023 Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
|
|
9.
|
2.7 MB |
El diálogo generativo en la formación del profesorado, una construcción continua de la identidad docente
/
Pabón Ponce, Karina ;
Weise, Crista, dir.
Aquesta recerca pretén contribuir a la reflexió sobre els processos de formació contínua del professorat, a partir d'un enfocament constructivista que faciliti la participació i l'acció compromesa dels participants, i que per descomptat contribueixi al desenvolupament de la identitat del professorat universitari. [...] Esta investigación pretende aportar a la reflexión, sobre los procesos de formación continua del profesorado, a partir de un enfoque constructivista que facilita la participación y actuación comprometida de los participantes, y que por supuesto contribuye al desarrollo de la identidad del docente universitario. [...] Based on a constructivist methodology that promotes participant engagement and committed action and aids in the development of the university teacher's identity, this research aims to contribute to reflection on the processes of continuous teacher training. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.
2022
|
|
10.
|
5.5 MB |
La deconstrucción de la identidad asociada a un trastorno mental
/
Rojo Pardo, Carmen ;
Íñiguez Rueda, Lupicinio, dir. ;
Moreno Gabriel, Eduard, dir.
Des d'una perspectiva discursiva, aquesta tesis per compendi d'articles té el propòsit de descriure la forma en la societat que adscribe a la persona diagnosticada d'un trastorn mental greu a diferents categories i com aquesta persona té la possibilitat de negociar, influir, resistir o rebel·lar-se. [...] Desde una perspectiva discursiva, esta tesis por compendio de artículos tiene el propósito de describir la forma en que la sociedad adscribe a la persona diagnosticada de un trastorno mental severo a diferentes categorías y como esta persona tiene la posibilidad de negociar, influir, resistir o rebelarse a su permanencia en tales categorías. [...] From a discursive perspective, this thesis by compendium of articles has the purpose of describing the way in which society ascribes the person diagnosed with a severe mental disorder to different categories and how this person has the possibility of negotiating, influencing, resisting or rebelling. [...]
2022
|
|