Las relaciones amorosas en el discurso publicitario
Guerra Ferrer, Sandra
Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Les relacions amoroses en el discurs publicitari
Títol variant: Love relationships in advertising discourse
Data: 2022
Descripció: 171 pag.
Resum: En aquest treball de recerca s'analitza el contingut comunicatiu en xarxes socials d'algunes de les marques més importants i/o consumides pels joves d'entre 18-25 anys a Espanya, per a analitzar l'ús i representació de l'amor en la publicitat actual dirigida al públic jove. L'objectiu és poder conèixer i estudiar els missatges que llancen les marques respecte l'amor, el tipus de relació que projecten, per qui o de què està formada, possibles estereotips, relació amb conceptes com l'autoestima o noves dimensiones de les relacions amoroses, entre d'altres. En definitiva, la idea d'amor que projecten.
Resum: En este trabajo de investigación se analiza el contenido comunicativo en redes sociales de algunas de las marcas más importantes y/o consumidas por los jóvenes de entre 18-25 años en España, para analizar el uso y representación del amor en la publicidad actual dirigida al público joven. El objetivo es poder conocer y estudiar los mensajes que lanzan las marcas, el tipo de relación que proyectan, por quién o de qué está formada, posibles estereotipos, relación con conceptos como el amor propio o las nuevas dimensiones del amor, entre otros. En definitiva, la idea de amor que lanzan.
Resum: This research paper analyzes the communicative content in social networks of some of the most important and/or consumed brands by young people between 18-25 years old in Spain, to analyze the use and representation of love in current advertising aimed at young audiences. The objective is to be able to know and study the messages they launch, the type of relationship they project, by whom or what it is formed, possible stereotypes, relationship with concepts such as self-love or the new dimensions of love, among others etc. In short, the idea of love that they launch.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Amor ; Publicitat ; Joves ; Discurs ; Xarxes socials ; Marques



171 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2022-10-29



   Favorit i Compartir