Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
275 p, 92.3 MB Rebranding y reposicionamiento de la Liga Femenina Endesa / Cantero Pujol, Irene ; Espelt Camps, André ; Fornaguera Mingueza, Anna ; Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per norma general, les competicions femenines de la majoria d'esports segueixen a un segon pla. Així doncs, aquest treball té l'objectiu de donar suport i impulsar la Lliga Femenina Endesa mitjançant l'elaboració d'una estratègia de branding que aconsegueixi reposicionar la competició aprofitant el seu 60 aniversari. [...]
Como norma general, las competiciones femeninas de la mayoría de los deportes siguen en un segundo plano. Así pues, este trabajo tiene como objetivo apoyar e impulsar la Liga Femenina Endesa mediante la elaboración de una estrategia de branding que consiga reposicionar la competición aprovechando su 60 aniversario. [...]
Generally, women's competitions in most sports are continuously pushed into the background. Therefore, this Final Degree Project aims to support and promote the Liga Femenina Endesa by developing a branding strategy to reposition the competition on its 60th anniversary. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
357 p, 15.5 MB Análisis de la comunicación de la sostenibilidad de las marcas de moda fast fashion : el caso de Zara, Mango, Primark, Springfield, H&M y C&A / Ballarin Rubinart, Irene ; Sogas Genevoix, Anne-Sophie ; Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector de la moda és una de les indústries més contaminants del món, no només per la creació de productes d'un sol ús i amb un curt cicle de vida, sinó que els seus processos de producció són causants de l'escalfament global i, en conseqüència, del canvi climàtic. [...]
El sector de la moda es una de las industrias más contaminantes del mundo, no solo por la creación de productos desechables y con un corto ciclo de vida, sino que sus procesos de producción son causantes del calentamiento global y en consecuencia, del cambio climático. [...]
The fashion sector is one of the most polluting industries in the world, not only because of the creation of disposable products with a short life cycle, but also because their production processes are the cause of global warming and, consequently, of global warming. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
171 p, 1.4 MB Las relaciones amorosas en el discurso publicitario / Guerra Ferrer, Sandra ; Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca s'analitza el contingut comunicatiu en xarxes socials d'algunes de les marques més importants i/o consumides pels joves d'entre 18-25 anys a Espanya, per a analitzar l'ús i representació de l'amor en la publicitat actual dirigida al públic jove. [...]
En este trabajo de investigación se analiza el contenido comunicativo en redes sociales de algunas de las marcas más importantes y/o consumidas por los jóvenes de entre 18-25 años en España, para analizar el uso y representación del amor en la publicidad actual dirigida al público joven. [...]
This research paper analyzes the communicative content in social networks of some of the most important and/or consumed brands by young people between 18-25 years old in Spain, to analyze the use and representation of love in current advertising aimed at young audiences. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
4 p, 490.7 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objetivos y contextualización: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objectives and Contextualisation: Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 369.7 KB Treball de Final de Màster [44117] / Balsebre, Armand ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) ; Lorite, Nicolàs ; Vinyals Mirabent, Sara ; Zeller, Ileana Lis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Objetivos: Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
Objectives and Contextualisation: To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
6 p, 110.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 107.8 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 107.4 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
7 p, 108.1 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Badajoz Dávila, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
4 p, 103.0 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
3 p, 98.8 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Badajoz Dávila, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.