Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022
Díaz Vicario, Anna
Tello Sánchez, Jose
Arnau-Sabatés, Laura
Martínez Melo, Montserrat
López-Crespo, Saida
Suárez, Cecilia Inés
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Abstract: Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Note: Amb la col·laboració de Georgeta Ion, Mercè Jariot. Montserrat Rodríguez Parrón, Josefina Sala, Angelina Sánchez. Carla Quesada, Daniel Ortega i Carolina Nieva.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Diagnòstic pedagògic ; Ciències de l'educació ; Ensenyament universitari ; Educació ; Investigació ; Planificació educativa



74 p, 1.3 MB

The record appears in these collections:
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2022-11-16, last modified 2023-04-28



   Favorit i Compartir