Google Scholar: cites
Història de la publicitat de Catalunya
Freire Sánchez, Alfonso (Universitat Abat Oliba CEU)

Títol variant: History of the advertising of Catalonia
Data: 2023
Resum: La obra Història de la publicitat de Catalunya (Serra, 2021) relata, contextualiza y expone los principales hitos y acontecimientos de la publicidad catalana desde sus inicios (en el siglo XIX) hasta nuestros días, lo que supone una documentación de casi 150 años de historia; una misión literaria que nunca se había documentado y narrado con este grado de detalle, profundidad y exactitud. La presente reseña reflexiona acerca de la justificación de la obra y analiza su estructura, diseño y, paralelamente, la relevancia y aportaciones del recorrido documental sobre el sustrato histórico de la publicidad en Cataluña.
Resum: The book Història de la Publicitat de Catalunya (Serra, 2021) recounts, contextualizes and exposes the main milestones and events of Catalan advertising from its beginnings in the 19th century to the present day, which represents a documentation of almost 150 years of history; a literary mission that has never before been documented and narrated with this degree of detail, depth and accuracy. This review reflects on the justification for the work and analyses its structure, design and, in parallel, the relevance and contributions of the documentary journey on the historical substrate of advertising in Catalonia.
Resum: Obra ressenyada: Carolina SERRA (ed. ), Història de la publicitat de Catalunya. Barcelona: Sàpiens, 2021.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Ressenya ; Versió publicada
Matèria: History of advertising ; Catalan advertising ; Graphic design ; Advertising agencies ; Creativity ; Historia de la publicidad ; Publicidad catalana ; Diseño gráfico ; Agencias de publicidad ; Creatividad
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 6 Núm. 31 (2023) , p. 25-30 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v6-n31-freire
DOI: 10.5565/rev/qp.382


6 p, 382.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2023-01-13, darrera modificació el 2023-07-02



   Favorit i Compartir