L'engagement com a estratègia de màrqueting digital : influencers i consumidors d'Instagram
Camacho Armengol, Silvia
Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Títol variant: El engagement como estrategia de marketing digital : influencers y consumidores de Instagram
Títol variant: Engagement as a digital marketing strategy : Instagram influencers and consumers
Data: 2022
Resum: Un dels grans canvis provocat per l'avenç tecnològic dels últims anys, ha sigut la derivació del comerç tradicional cap al comerç digital, sent aquest recolzat per totes les plataformes digitals. Aquests avenços del món digital, donen lloc a una temàtica que de moment no ha estat molt explorada, com és el màrqueting d'influencers. El treball presentat es centra a analitzar els motius pels quals l'engagement entre seguidors i influencers s'utilitza com a estratègia de màrqueting digital, estudiant també la procedència de l'engagement i la possible relació amb l'estil de vida de les influencers.
Resum: Uno de los grandes cambios provocado por el avance tecnológico de los últimos años, ha sido la derivación del comercio tradicional hacia el comercio digital, siendo éste apoyado por todas las plataformas digitales. Estos avances del mundo digital dan lugar a una temática que de momento no ha sido muy explorada, como es el marketing de influencers. El trabajo presentado se centra en analizar los motivos por los que el engagement entre seguidores e influencers se utiliza como estrategia de marketing digital, estudiando también la procedencia del engagement y la posible relación con el estilo de vida de las influencers.
Resum: One of the most significant changes brought about by the technological progress in the last years, has been the shift from traditional commerce to digital commerce, being this one supported by all the digital platforms. These advances in the digital world give rise to a topic that has not been widely explored, such as influencer marketing. The work presented focuses on analyzing the reasons why engagement between followers and influencers is used as a digital marketing strategy, also studying the origin of engagement and the possible relationship with the lifestyle of influencers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Sociologia [2500262]
Pla d'estudis: Grau en Sociologia [819]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Engagement ; Interacció ; Estil de vida ; Influencers ; Instagram ; Seguidors ; Consum ; Identificació i consumidor digital ; Interacción ; Estilo de vida ; Seguidores ; Consumo ; Identificación y consumidor digital ; Interaction ; Lifestyle ; Followers ; Consumption ; Identification and digital consumer



TFG
53 p, 1.8 MB

Resum executiu
80.2 KB

Pòster
636.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. TFG

 Registre creat el 2023-03-07, darrera modificació el 2023-07-27



   Favorit i Compartir