Algoritmos genéticos para resolver "El Laberinto del Pinguino"
Méndez López, Elizabeth
Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Genetic algorithms to solve "The Penguin Maze"
Títol variant: Algorismes genètics per a resoldre "El Laberint del Pingüí"
Data: 2023
Resum: Clasificación por niveles de mapas de un videojuego utilizando una estrategia de Inteligencia Artificial (IA). En este caso la estrategia utilizada es un algoritmo genético. Se describe la teoría de un algoritmo genético, y cómo se debe adaptar para resolver el videojuego propuesto. Además, se describen las características del juego y los resultados obtenidos con el algoritmo genético. Se utiliza el algoritmo genético para resolver el mapa como determinante del nivel de dificultad.
Resum: Map level classification of a videogame using an Artificial Inteligence (AI). In this case, the AI used is a genetic algorithm. It is described the theory of genetic algorithms, and the steps taken to adapt it to the videogame prepared. Furthermore, the characteristics of this videogame are described and the results obtained from the genetic algorithm. The genetic algorithm is used to solve each map and as a metric for its difficulty.
Resum: Classificació per nivells de mapes d'un videojoc utilitzant una estratègia d'Intel·ligència Artificial (IA). En aquest cas l'estratègia utilitzada és un algorisme genètic. Es descriu la teoria d'un algorisme genètic, i com s'ha d'adaptar per a resoldre el videojoc proposat. A més, es descriuen les característiques del joc i els resultats obtinguts amb l'algorisme genètic. S'utilitza l'algorisme genètic per a resoldre el mapa com a determinant del nivell de dificultat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: IA ; Algorismes genètics ; Videojoc ; JavaScript ; Classificació per Nivell ; Algoritmos genéticos ; Videojuego ; Javascript ; Clasificación por Nivel ; AI ; Genetic Algorithms ; Videogame ; Level Classification



14 p, 9.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2023-03-07, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir