Algoritmos genéticos para resolver "El Laberinto del Pinguino"
Méndez López, Elizabeth
Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Genetic algorithms to solve "The Penguin Maze"
Additional title: Algorismes genètics per a resoldre "El Laberint del Pingüí"
Date: 2023
Abstract: Clasificación por niveles de mapas de un videojuego utilizando una estrategia de Inteligencia Artificial (IA). En este caso la estrategia utilizada es un algoritmo genético. Se describe la teoría de un algoritmo genético, y cómo se debe adaptar para resolver el videojuego propuesto. Además, se describen las características del juego y los resultados obtenidos con el algoritmo genético. Se utiliza el algoritmo genético para resolver el mapa como determinante del nivel de dificultad.
Abstract: Map level classification of a videogame using an Artificial Inteligence (AI). In this case, the AI used is a genetic algorithm. It is described the theory of genetic algorithms, and the steps taken to adapt it to the videogame prepared. Furthermore, the characteristics of this videogame are described and the results obtained from the genetic algorithm. The genetic algorithm is used to solve each map and as a metric for its difficulty.
Abstract: Classificació per nivells de mapes d'un videojoc utilitzant una estratègia d'Intel·ligència Artificial (IA). En aquest cas l'estratègia utilitzada és un algorisme genètic. Es descriu la teoria d'un algorisme genètic, i com s'ha d'adaptar per a resoldre el videojoc proposat. A més, es descriuen les característiques del joc i els resultats obtinguts amb l'algorisme genètic. S'utilitza l'algorisme genètic per a resoldre el mapa com a determinant del nivell de dificultat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Tecnologies de la Informació
Subject: IA ; Algorismes genètics ; Videojoc ; JavaScript ; Classificació per Nivell ; Algoritmos genéticos ; Videojuego ; Javascript ; Clasificación por Nivel ; AI ; Genetic Algorithms ; Videogame ; Level Classification



14 p, 9.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2023-03-07, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir