Web of Science: 1 citations, Scopus: 1 citations, Google Scholar: citations,
Educar en disseny a secundària mitjançant les píndoles Second Round
Huerta, Ricard (Universitat de València)

Additional title: Design Education in Secondary School through Second Round Pills
Date: 2023
Abstract: Second Round és un Projecte d'Innovació Docent Consolidat basat en el foment de l'educació artística a Secundària. Durant el curs 2021-2022 ens hem centrat en qüestions com el disseny i el respecte al planeta, a través dels ODS, apostant per un disseny sostenible. Durant la celebració de València WDC World Design Capital el 2022 resulta fonamental col·laborar amb els centres de secundària. Entre els resultats destaquem la implementació de l'educació en disseny a la formació inicial de docents, així com el desenvolupament de competències relacionades amb la pràctica del disseny.
Abstract: Second Round is an educational innovation project based on the promotion of Art Education in Secondary School. During 2021-2022, we continued with the "Second Round" Project, focusing on issues such as design and respect for the planet, through the SDG, introducing sustainable design. During the celebration of Valencia WDC World Design Capital in 2022 it is essential to collaborate with Secondary schools. Among the results we highlight: the implementation of art education in training teachers, as well as the development of skills from the practice of design.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Disseny ; Educació artística ; Formació del professorat ; Innovació educativa ; ODS ; Design ; Art education ; Training teachers ; Educational innovation ; SDG ; Diseño ; Educación artística ; Formación del profesorado ; Innovación educativa
Published in: Grafica, Vol. 11 Núm. 22 (2023) , p. 179-186 (Ensayos) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v11-n22-huerta
DOI: 10.5565/rev/grafica.262


8 p, 188.4 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > grafica
Articles > Research articles

 Record created 2023-04-15, last modified 2024-05-04



   Favorit i Compartir