Fecha: |
2023 |
Resumen: |
En este artículo se revisan las principales aportaciones de los sistemas de Inteligencia Artificial en la Educación y se proponen las actuaciones a reallizar para integrar los asesores/asistentes inteligentes (chat GPT. . . ) en los procesos de enseñanza y aprendizaje. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Inteligencia artificial ;
Educación ;
Chat gpt ;
Asistentes inteligentes ;
Asesores inteligentes ;
Innovación |
Publicado en: |
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (TIC, robòtica, STEAM, IA) , ISSN 1699-3748 |