Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787]
Pulido, Cristina
Portalés Oliva, Marta
Ortuño Iserte, Xavier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Creation and Management of Social Network Content
Título variante: Gestión y Creación de Contenidos para Redes Sociales
Fecha: 2023-24
Resumen: 1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
Resumen: 1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
Resumen: 1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Plan de estudios: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.6 KB

Anglès
4 p, 102.8 KB

Castellà
4 p, 103.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-14, última modificación el 2024-04-19



   Favorit i Compartir