Música [44339]
Gassull Bustamante, Cecilia
Rey Garegnani, Mauricio
Molins Macau, Núria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Music
Data: 2023-24
Resum: Reconèixer el valor de la pràctica i l'educació musical com a portadora de significats socials i culturals. Conèixer diferents perspectives historiogràfiques per obtenir una visió crítica sobre la història de la música i la seva aplicació a l'aula. Identificar els processos que fonamenten les relacions entre les categories sòcio-culturals de gènere i les dinàmiques musicals en el context contemporani occidental. Reflexionar sobre la diversitat cultural relacionant els sistemes musicals e amb els seus respectius contextos de producció i recepció. Reflexionar sobre les implicacions didàctiques i metodològiques de la inclusió de la tecnologia a les aules. Adquirir una visió global dels recursos i aplicacions tecnològiques d'àudio i vídeo orientades a l'educació musical a secundària i batxillerat. Adquirir gestos de direcció bàsics. Aprendre repertori de cançó (cànons, peces a 2 i 3 veus) i saber-lo dirigir 1 Aprendre repertori de cançó (cànons, peces a 2 i 3 veus) i saber-lo dirigir Conèixer les característiques de la veu i l'aparell fonador amb finalitats preventives i per fer-ne un bon ús. Millorar l'emissió de la veu parlada com a eina de treball dels i les docents.
Resum: • Recognize the value of musical practice and education as a bearer of social and cultural meanings. • Learn about different historiographical perspectives to obtain a critical view of the history of music and its application in the classroom. • Identify the processes underlying the relationships between sociocultural gender categories and musical dynamics in the contemporary Western context. • Reflect on cultural diversity relating musical systems with their respective contexts of production and reception. • Reflect on the didactic and methodological implications of the inclusion of technology in classroomsGain a global view of audio and video technology resources and applications aimed at middle and high school music education. • Acquire basic conducting gestures. • Learn song repertoire (canons, pieces for 2 and 3 voices) and know how to conduct it. 1 • Learn song repertoire (canons, pieces for 2 and 3 voices) and know how to conduct it. • Know the characteristics of the voice and the speech apparatus for preventive purposes and for its proper use. • Improve the emission of the spoken voice as a work tool for teachers.
Resum: • Reconocer el valor de la práctica y la educación musical como portadora de significados sociales y culturales. • Conocer diferentes perspectivas historiográficas para obtener una visión crítica sobre la historia de la música y su aplicación en el aula. • Identificar los procesos que fundamentan las relaciones entre las categorías socioculturales de género y las dinámicas musicales en el contexto contemporáneo occidental. • Reflexionar sobre las implicaciones didácticas y metodológicas de la inclusión de la tecnología en las aulas. • Adquirir una visión global de los recursos y aplicaciones tecnológicas de audio y vídeo orientadas a la educación musical en secundaria y bachillerato. • Adquirir gestos básicos de dirección. • Aprender repertorio de canción (cánones, piezas a 2 y 3 voces. . . ) y saber dirigirlo. 1 • Aprender repertorio de canción (cánones, piezas a 2 y 3 voces. . . ) y saber dirigirlo. • Conocer las características de la voz y el aparato fonador con fines preventivos y para su buen uso. • Mejorar la emisión de la voz hablada como herramienta de trabajo de los y las docentes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1522] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 110.4 KB

Anglès
6 p, 109.2 KB

Castellà
6 p, 109.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-21, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir