Support with mid-term and end of key-stage educational transitions
Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: Bellaterra 2023
Descripció: 5 pag.
Resum: Offer young people, at risk of dropping out, personalized support to reduce the inherent risks involved in educational transitions, giving them the possibility to effectively direct their own educational trajectory and allowing smoother transitions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Informe
Matèria: Orientation ; Tutorial action ; Orienta4VET ; Strategies ; VET Education



Català
6 p, 453.4 KB

Español
6 p, 464.4 KB

Eglish
5 p, 471.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2023-10-05, darrera modificació el 2024-03-11



   Favorit i Compartir