Support with mid-term and end of key-stage educational transitions
Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Muñoz Moreno, José Luís 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Date: Bellaterra 2023
Description: 5 pag.
Abstract: Offer young people, at risk of dropping out, personalized support to reduce the inherent risks involved in educational transitions, giving them the possibility to effectively direct their own educational trajectory and allowing smoother transitions.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Informe
Subject: Orientation ; Tutorial action ; Orienta4VET ; Strategies ; VET Education



Català
6 p, 453.4 KB

Español
6 p, 464.4 KB

Eglish
5 p, 471.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Research literature > Projects reports

 Record created 2023-10-05, last modified 2024-05-20



   Favorit i Compartir