Promoting quality inclusive learning environments and Alternative learning arrangements in VET Education
Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Títol variant: Promoure entorns d'aprenentatge inclusius de qualitat i planificació d'aprenentatge alternatiu a FP
Títol variant: Promover entornos de aprendizaje inclusivos de calidad y planificación de aprendizaje alternativo en la FP
Data: Bellaterra 2023
Resum: Promote inclusive learning for young people at risk of dropping out. This includes all educational contexts (compulsory and non-compulsory)-.
Nota: Incloure a la col·lecció CRiEDO
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Informe
Matèria: Orientation ; Tutorial action ; Orienta4VET ; Strategies ; VET Education



Català
4 p, 426.9 KB

Español
4 p, 420.9 KB

English
4 p, 416.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2023-10-05, darrera modificació el 2024-03-06



   Favorit i Compartir