¿Por qué influyen los influencers de viajes? : estudio comparativo de la influencia que generan los influencers de viajes en las decisiones turísticas de los usuarios españoles y franceses de Instagram
Barjuan Cea, Anna
Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Per què influeixen els influencers de viatges? : estudi comparatiu de la influència que generen els influencers de viatges en les decisions turístiques dels usuaris espanyols i francesos d'Instagram
Títol variant: Why travel influencers influence? : a comparative study of the influence generated by travel influencers on thebtourism decisions of Spanish and French Instagram users
Data: 2023
Descripció: 191 pag.
Resum: L'avenç de les tecnologies ha suposat una revolució al món de la comunicació que ha donat lloc al sorgiment de l'influencer. En els darrers anys, cada cop més persones opten per viatjar més i més, i els agrada compartir els seus viatges a través de les xarxes socials. Tant és així, que se'ls coneix com a influencers de viatges. El principal objectiu d'aquest treball és determinar quins són els motius pels quals els usuaris espanyols i francesos d'Instagram segueixen a influencers de viatge en aquesta plataforma.
Resum: El avance de las tecnologías ha supuesto una revolución en el mundo de la comunicación que ha dado lugar al surgimiento del influencer. En los últimos años, cada vez más personas optan por viajar más y más, y les gusta compartir sus viajes a través de las redes sociales. Tanto es así, que se les conoce como influencers de viajes. El principal objetivo de este trabajo es determinar cuáles son los motivos por los que los usuarios españoles y franceses de Instagram siguen a influencers de viaje en esta plataforma.
Resum: The advent of technology has caused a revolution in the world of communication that has led to the emergence of the influencer figure. In recent years, more and more people are choosing to travel with increasing frequency, and they like to share their travels through social media. So much so, that they are known today as travel influencers. The main objective of this research is to determine the reasons why Spanish and French Instagram users follow travel influencers on this platform.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Influencers ; Turisme ; Xarxes Socials ; Màrqueting d'influencers ; Motivacions ; Espanya ; França



191 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-14, darrera modificació el 2023-11-23



   Favorit i Compartir