visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Lopes da Silva, Elaine A.
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
50
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
4
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
17
registres trobats
Materials acadèmics
,
28
registres trobats
Articles
4
registres trobats
1.
31 p, 697.4 KB
Values perception in food commercials with dietary strategies
/
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Salgado, Andre Wilson A. P.
(IFAM (Manaos, Brasil))
En la actualidad, existe consenso son la influencia de la publicidad en los trastornos alimentarios. En particular, la publicidad utiliza imágenes corporales estereotipadas para extender y promocionar ideales físicos y hábitos alimentarios no saludables asociados con productos de comida y ropa dirigidos a jóvenes. [...]
There is clear evidence today that advertising influences eating disorders. Particularly, advertising uses stereotyped body images to spread and promote physical ideals and non-healthy food habits associated with food and clothes products targeted at youth. [...]
2016
Prisma social
,
Núm.1 Esp. (2016)
, p.29-59
Registre complet
-
2.
22 p, 1.3 MB
Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria
/
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Peres, Rafaella Lopes Pereira
(Universidade Federal de Pernambuco (Brasil)) ;
Martínez, María Eugenia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Institut de Trastorns Alimentaris)
La publicidad utiliza imágenes corporales fuertemente estereotipadas para promocionar cánones físicos y conductas alimentarias no saludables asociadas a productos de alimentación dirigidos sobre todo a jóvenes. [...]
Advertising uses stereotyped body images to promote physical ideals and unhealthy eating habits related to food products which are targeted especially at young people. The purpose of this study, carried out in Barcelona (Spain) in May 2013, was to test the perception of 139 young people of university age - with and without eating disorders - regarding 25 values in seven food commercials that did and did not use body image strategies. [...]
2015 -
10.18294/sc.2015.729
Salud colectiva
,
Vol. 11 Núm. 3 (Julio-Septiembre 2015)
, p. 423-444
Registre complet
-
3.
13 p, 370.6 KB
El Tatuaje en el mundo y su relación con la Religión
/
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Los tatuajes se han utilizado durante miles de años como parte importante de los rituales y tradiciones. La fusión de magia y tatuaje era una creencia común en muchos países, en todos los continentes. [...]
Tattoos have been used for thousands of years as an important part of the rituals and traditions. The fusion of magic and tattoo was a common belief in many countries on all continents. Thus, the tattoo has played a very important role for some religions. [...]
2015
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics
,
Núm. 6 (2015)
, p. 1-9 (Articles)
Registre complet
-
4.
47 p, 998.3 KB
Medición y evaluación de valores en contenidos audiovisuales desde un abordaje interdisciplinar
/
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martins, Gerson
(Universidade Federal do Mato Grosso do Sul) ;
Peixoto, Mike
(Universidade de Brasilia) ;
Müller, Karina
(Universidad Argentina de la Empresa)
El siguiente estudio interdisciplinar realizado por LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación, UAB), parte de la revisión del concepto de calidad comunicativa y formula un inventario de 26 valores para el ámbito iberoamericano, seleccionados aplicando el análisis de contenido a tres documentos de gran consenso social: "Carta de Derechos Humanos" (1948), "Constitución Federal de Brasil" (1988) y "Constitución Española" (1978). [...]
This interdisciplinary research, carried out by LAICOM reviews the concept quality communication and designs a 26 values glossary within the ibero-American context. Values are selected by applying a content analysis to 3 documents of feat social consensus: the "Human Rights Act" (1948), the "Federal Brazilian Constitution" (1988), and the "Spanish Constitution (1978); and are defined in three dimensions: human, social and education. [...]
2013
Prisma social
,
Núm. 11 (2013)
, p. 158-204
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
23 p, 585.7 KB
Herramienta para la medición de valores corporativos en las organizaciones : ProtocoloEva®
/
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
"Lo que no se mide no existe, y si existe, no puede generar valor"(Aljure,2016:208). Todas las organizaciones definen en su filosofía corporativa la misión, visión y valores, pero pocas miden si esos valores son aceptados y transmitidos a sus públicos internos y stakeholders, y en qué medida son aceptados y generan en la organización un clima social y una cultura acorde con los valores de la empresa. [...]
"What is not measured does not exist, and if it exists, it cannot generate value" (Aljure, 2016: 208). All organizations define in their corporate philosophy the mission, vision and values, but few of them measure if those values are accepted and transmitted to their internal audiences and stakeholders, and to what extent they are accepted and generate, in the organization, a social climate and culture in accordance with the values of the company. [...]
2018
Congreso Internacional de Investigación en Relaciones Públicas
. Girona, Catalunya,
13è
: 2018
Registre complet
-
Documents de recerca
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
118 p, 6.5 MB
El product placement en los videojuegos y su relevancia para el consumidor
/
Pareja Mariscal, Alba
;
Lopes da Silva, Elaine A.,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquest treball de fi de grau es pretén conèixer l'actitud i l'opinió que tenen els consumidors envers el product placement en els videojocs. Els mitjans publicitaris i la forma de fer publicitat evoluciona a mesura que passa el temps, i que la mateixa societat i tecnologia avança. [...]
Con este trabajo de fin de grado se pretende conocer la actitud y la opinión que tienen los consumidores hacia el product placement en los videojuegos. Los medios publicitarios y la forma de hacer publicidad evoluciona a medida que pasa el tiempo, y que la propia sociedad y tecnología avanza. [...]
This end-of-degree project aims to know the attitude and opinion that consumers have towards product placement in videogames. The advertising media and the way of advertising evolves as time passes, and society and technology itself make progress. [...]
2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
2.
191 p, 2.9 MB
¿Por qué influyen los influencers de viajes? : estudio comparativo de la influencia que generan los influencers de viajes en las decisiones turísticas de los usuarios españoles y franceses de Instagram
/
Barjuan Cea, Anna
;
Lopes da Silva, Elaine A.,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avenç de les tecnologies ha suposat una revolució al món de la comunicació que ha donat lloc al sorgiment de l'influencer. En els darrers anys, cada cop més persones opten per viatjar més i més, i els agrada compartir els seus viatges a través de les xarxes socials. [...]
El avance de las tecnologías ha supuesto una revolución en el mundo de la comunicación que ha dado lugar al surgimiento del influencer. En los últimos años, cada vez más personas optan por viajar más y más, y les gusta compartir sus viajes a través de las redes sociales. [...]
The advent of technology has caused a revolution in the world of communication that has led to the emergence of the influencer figure. In recent years, more and more people are choosing to travel with increasing frequency, and they like to share their travels through social media. [...]
2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
3.
184 p, 8.4 MB
NEBAG : creación y lanzamiento de una marca de ropa agénero
/
Bustillo Meneses, Lara
;
Sabina Martin, Víctor
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau consisteix en crear i llançar al mercat una marca de roba genderless, la qual es podrà aconseguir mitjançant un procés de compra online. Per a això hem de conèixer amb anterioritat el nínxol de mercat al qual ens dirigim. [...]
Castellà: Este trabajo de fin de grado consiste en lanzar al mercado una marca de ropa genderless, cuyos artículos se podrán conseguir mediante un proceso de compra online. Para ello debemos conocer con anterioridad el nicho de mercado al que nos dirijamos. [...]
This end-of-degree job consists of launching a genderless clothing brand, whose articles will be available through an online shopping process. To do this, we must start being familiar with the market niche we are targeting in advance. [...]
2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
4.
128 p, 2.5 MB
El marketing sensorial como estrategia de compra en el sector del café
/
Jordán Baena, Paula
;
Lopes da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia el màrqueting sensorial en els punts de venda físics del sector del cafè com a estratègia per a què els consumidors comprin els productes.
La investigación estudia el marketing sensorial en los puntos de venta físicos del sector del café como estrategia para que los consumidores compren los productos.
The research studies sensory marketing at physical points of sale in the coffee sector as a strategy or consumers to buy the products.
2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
5.
169 p, 46.1 MB
Ideació de Somi, una aplicació mòbil de rutes per Catalunya i el seu pla de comunicació
/
Blanco Rodríguez, Ana
;
Fabregat Lluch, Marta
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la ideació de Somi, una aplicació de rutes per Catalunya, així com també el seu respectiu pla de comunicació. Per aconseguir-ho, es realitza un estudi exhaustiu que contempla tots els punts necessaris per portar a terme el projecte i posteriorment es porten a la pràctica amb la proposta de l'aplicació i l'estratègia de comunicació per donar-la a conèixer.
Este proyecto consiste en la ideación de Somi, una aplicación de rutas por Cataluña, así como también su respectivo plan de comunicación. Para ello, se realiza un estudio exhaustivo que contempla todos los puntos necesarios para llevar a cabo el proyecto y posteriormente se llevan a la práctica con la propuesta de la aplicación y la estrategia de comunicación para darla a conocer.
This project is about the ideation of Somi, an application of Catalonian routes, as well as its respective communication plan. To make this possible, an exhaustive study of all the necessary points is carried out in order to put into practice the proposal of the application and the communication strategy to make it known.
2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
6.
116 p, 17.9 MB
Rellançament de la marca ArtsbyBrush : estudi de mercat i pla de màrqueting digital
/
Belmonte Pujol, Ariadna
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de màrqueting digital per una botiga online d'il·lustracions. El treball consta d'un estudi de mercat i una estratègia digital amb el pla d'accions corresponent. [...]
Este proyecto de final de grado consiste en la realización de un plan de márqueting digital para una tienda online de ilustraciones. El trabajo consta de un estudio de mercado y una estrategia digital con el plan de acciones correspondiente. [...]
This final degree project consists of the development of a digital marketing plan to an online illustrations' store. The project consist of a market study and a digital marketing strategy with the corresponding action plan. [...]
2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
7.
115 p, 9.3 MB
Los negocios de moda y las influencers : su estrategia para triunfar en la red con sus marcas propias
/
Aced López, Andrea
;
Oliva Valero, Andrea
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta invetigació acadèmica té com a objectiu estudiar la figura dels influencers de moda i les estratègies de comunicació que apliquen a les seves pròpies marques. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi de quatre comptes d'Instagram d' influencers i les seves marques , així com dues entrevistes a professionals del sector. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo estudiar la figura de los influencers de moda y las estrategias de comunicación que aplican a sus propias marcas. Para ello, se ha realizado un estudio de cuatro cuentas de Instagram de influencers y sus marcas, así como dos entrevistas a profesionales del sector. [...]
This academic research aims to investigate the figure of fashion influencers and the communication strategies they apply to their own brands. To achieve this, We have carried a study focused on four Instagram accounts of influencers and their brands, as well as two interviews with industry professionals. [...]
2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
8.
133 p, 2.9 MB
Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya
/
Reventós Guisnet, Joana
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]
2020
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
9.
107 p, 2.0 MB
La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso
/
Serrat Valentin, Arnau
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera.
Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera.
This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.
2020
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
10.
83 p, 1.6 MB
Periodisme i blockchain
/
Tur Bonet, Jaume
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu saber les possibles aplicacions de la tecnologia blockchain al sector del periodisme. Per això, s'ha realitzat un estudi enfocat a saber el coneixement general d'aquesta tecnologia per part de la població general i de professionals del periodisme, i també de la seva acceptació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo saber las posibles aplicaciones de la tecnología blockchain en el sector del periodismo. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio enfocado a saber el conocimiento general de esta tecnología por parte de la población general y de profesionales del periodismo, y también de su aceptación. [...]
This academic research aims to know the possible applications of blockchain technology in the journalism sector. To achieve this, we carried out a study focused on knowing the general knowledge of this technology by the general population and journalism professionals, and also on its acceptance. [...]
2020
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
28
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 107.5 KB
Recerca de Mercats i del Consumidor
[
103150
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
2.
5 p, 106.0 KB
Recerca de Mercats i del Consumidor
[
103150
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
3.
4 p, 99.3 KB
Treball de Final de Màster
[
44117
] /
Lázaro Pernias, Patrícia
;
Balsebre, Armand
;
Lorite, Nicolàs
;
Perona Páez, Juan José
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Navalles Villar, Pere
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 103.8 KB
Recerca de Mercats i del Consumidor
[
103150
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 107.7 KB
Màrqueting i Gestió Documental
[
103133
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Saber identificar mercats i públics. 2. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. 3. Conèixer l'abast de les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
1. Know how to identify markets and audiences. 2. Understand the scope of the basic tools and resources for analytical marketing and know how to apply them. 3. Know the scope of the main types of information sources and resources. [...]
1. Saber identificar mercados y públicos. 2. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos al marketing analítico y saber aplicarlas. 3. Conocer el alcance de las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]
2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
6.
3 p, 96.5 KB
Treball de Final de Màster
[
44117
] /
Lázaro Pernias, Patrícia
;
Balsebre, Armand
;
Lorite, Nicolàs
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
7.
4 p, 102.5 KB
Recerca de Mercats i del Consumidor
[
103150
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar als estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 118.1 KB
Màrqueting i Gestió Documental
[
103133
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]
2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
9.
4 p, 102.1 KB
Recerca de Mercats i del Consumidor
[
103150
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar als estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
10.
7 p, 115.7 KB
Màrqueting i Gestió Documental
[
103133
] /
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]
2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
28
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.