Estratègia de rellançament de la revista Super Pop
Banyuls Garcia, Alícia
Bataller i Quiñones, Aina
Silvestre Anglada, Carla
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop
Título variante: Relaunch strategy of Super Pop magazine
Fecha: 2023
Descripción: 197 pag.
Resumen: El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. El projecte consta d'una fase prèvia d'investigació, seguida de la proposta estratègica de la nova revista i de la seva campanya de llançament.
Resumen: El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. El proyecto consta de una fase previa de investigación, seguida de la propuesta estratégica de la nueva revista y su campaña de lanzamiento.
Resumen: This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Estratègia de rellançament ; Reposicionament ; Super Pop ; Revista juvenil ; Pla de comunicació ; Xarxes socials



197 p, 16.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2023-11-15, última modificación el 2023-11-19



   Favorit i Compartir