Estratègia de rellançament de la revista Super Pop
Banyuls Garcia, Alícia
Bataller i Quiñones, Aina
Silvestre Anglada, Carla
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop
Títol variant: Relaunch strategy of Super Pop magazine
Data: 2023
Descripció: 197 pag.
Resum: El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. El projecte consta d'una fase prèvia d'investigació, seguida de la proposta estratègica de la nova revista i de la seva campanya de llançament.
Resum: El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. El proyecto consta de una fase previa de investigación, seguida de la propuesta estratégica de la nueva revista y su campaña de lanzamiento.
Resum: This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Estratègia de rellançament ; Reposicionament ; Super Pop ; Revista juvenil ; Pla de comunicació ; Xarxes socials



197 p, 16.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-15, darrera modificació el 2023-11-19



   Favorit i Compartir