Google Scholar: citations
Amb quins criteris el professorat valora un projecte d'innovació de física en context?
Herreras Blanco, Luisa

Date: 2009
Abstract: L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar amb quins criteris el professorat valora l'aplicació d'un projecte de física en context, analitzant la seva contribució al desenvolupament de les capacitats recollides en les finalitats i els objectius del batxillerat.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Ciència en context ; Física ; CTS ; SHAP ; Innovació educativa ; Valoració
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 12 (2009) p. 18-22, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n12-herreras
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/128720
DOI: 10.5565/rev/ciencies.210


5 p, 49.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2009-03-23, last modified 2022-02-19



   Favorit i Compartir