Google Scholar: citas
Amb quins criteris el professorat valora un projecte d'innovació de física en context?
Herreras Blanco, Luisa

Fecha: 2009
Resumen: L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar amb quins criteris el professorat valora l'aplicació d'un projecte de física en context, analitzant la seva contribució al desenvolupament de les capacitats recollides en les finalitats i els objectius del batxillerat.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Ciència en context ; Física ; CTS ; SHAP ; Innovació educativa ; Valoració
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 12 (2009) p. 18-22, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n12-herreras
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/128720
DOI: 10.5565/rev/ciencies.210


5 p, 49.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2009-03-23, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir