Ressenyes
Llurdés Coit, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)

Data: 1995
Resum: Index de les obres ressenyades: John GOLD ; Stephen V. WARD (eds. ), Place Promotion. The use of publicity and marketing to sell towns and regions. Chichester: John Wiley & Sons, 1994.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Documents d'anàlisi geogràfica, N. 27 (1995) p. 203-206, ISSN 2014-4512

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41717


4 p, 178.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Documents d'anàlisi geogràfica
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2009-05-08, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir