Ressenyes
Llurdés Coit, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Date: |
1995 |
Abstract: |
Index de les obres ressenyades: John GOLD ; Stephen V. WARD (eds. ), Place Promotion. The use of publicity and marketing to sell towns and regions. Chichester: John Wiley & Sons, 1994. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Published in: |
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 27 (1995) p. 203-206, ISSN 2014-4512 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41717
The record appears in these collections:
Articles >
Published articles >
Documents d'anàlisi geogràficaArticles >
Research articlesArticles >
Reviews
Record created 2009-05-08, last modified 2022-03-05