Home > Articles > Published articles > Sobre la aplicación y uso del concepto de derivada en el estudio de conceptos económicos en estudiantes de bachillerato y universidad |
Additional title: | The usefulness of derivative concept in learning economic concepts by high school and university students |
Date: | 2009 |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Comprensió matemàtica derivada ; Registres algebraics i gràfic ; Conceptes d'economia ; Didàctiques específiques ; Comprensión matemática derivada ; Registros algebraicos y gráfico ; Conceptos de economía ; Didácticas específicas ; Understanding mathematics ; Derivate function ; Algebraical and graphical representations ; Economic and microeconomic concepts ; Specific didactics |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, V. 27 n. 1 (2009) p. 121-136, ISSN 2174-6486 |
16 p, 678.9 KB |